هتل های خوب دبی
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل هالیدی این بر دبی

این هتل 4 ستاره مدرن دارای اتاق هایی با مبلمانی بسیار شیک و مدرن می باشند که رنگ آمیزی شاد و زیبایی دارند.از خدمات اتاق های این هتل بزرگ و مدرن می توان به تلویزیون LCD متصل به ماهواره ، حمام و دستشویی شخصی ، میز کار در هر اتاق ، روزنامه و گاو صندوق اشاره داشت.اینترنت هتل در تمامی فضاهای هتل به صورت رایگان قابل استفاده مسافرین بوده که امکانات راحتی را برای آنان فراهم می کند.در تور دبی زمستان 94 میتوانید بهترین اقامت را در این هتل داشته باشید.
از خدمات مرکز سلامتی هتل می توان به استخر بزرگ و زیبا در پشت بام هتل که امکان ورزشی شاد و مفرح را برای مسافرین هتل فراهم می آورد اشاره کرد البته سونای بخار و سالن ورزشی کاملا” مجهز هتل نیز امکان ورزش برای مسافران را فراهم کرده اند.امکان دسترسی به ساحل جمیرا و مرکز خرید دیره با سرویس رایگان را برای مسافرین فراهم کرده است.همچنین تنها با چند دقیقه پیاده روی ، برج المال دبی قابل وصول است.این هتل بهترین خدمات را به مسافران تور دبی دی 94 ارائه میدهد.

امکانات هتل هالیدی این بر دبی شامل : پاسخگویی ۲۴ ساعته - خانه داری ۲۴ ساعته -ترانسفر فرودگاه- نگهداری از کودکان-صرافی-امکانات معلولین-پذیرش سریع-رختشویی / خشک شویی-انبار بار و چمدان-رستوران-صندوق امانات-کافی شاپ -امکانات جلسه و ضیافت -خدمات تهیه بلیط. مسافران تور دبی میتوانند از این هتل زیبا استفاده نمایند.در تور دبی زمستان 94 میتوانید بهترین اقامت را در این هتل داشته باشید.

هتل هالیدی این بر دبی

 هتل هالیدی این بر دبی

 

هتل دار الماسیاف مدینات جمیرا دبی
این هتل یکی از مشهورترین هتل‏‌های دبی در امارات است.این هتل با 283 اتاق و خدمات بي نظير خود پذيرا مهمانان و گردشگران دبی است . ميهمانان عزيز مي توانند از اتاقهاي راحت هتل لذت ببرندموقعیت موقعیت بی نظیر این هتل ، از ویژگی های این هتل است که در میان هتل های 5 ستاره دبی بی نظیر است.هتل ۲ رستوران عالی دارد. یکی از این رستوران‏‌ها مُشرِف بر مسیر رود است و غذاهای تایلندی سرو می‏‌کند و دیگری رستورانی ایتالیایی است با غذای لذیذ ایتالیایی.در تور دبی زمستان 94 میتوانید بهترین اقامت را در این هتل داشته باشید.

از دیگر امکانات رفاهی هتل میتوان ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سر پوشیده نام برد.ارائه خدمات نگهداری از اطفال و وجود زمین بازی مخصوص کودکان، سفر شما و دلبندانتان را به روزهای به یاد ماندنی تبدیل خواهد کرد.مسافران تور دبی دی 94 میتوانند از این هتل زیبا استفاده نمایند.

هتل دار الماسیاف مدینات جمیرا

هتل دار الماسیاف مدینات جمیرا

 مطالب مرتبط:

هتل هالیدی این بر دبی

 

هتل دار الماسیاف مدینات جمیرا دبی

تور دبی زمستان 94

تور دبی دی 94

 




:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: